tiistai 5. maaliskuuta 2013

Aneten kanssa

Tänäiltana suunnitelmissa saunomista ja pientä pintaremonttia ihanan Anette-miniän kanssa. Viime aikoina olen laistanut syvävenyttelyt. Tänään sitten palasin aiheeseen ja voi miten nautinnollista tuskaa :D Syvävenyttelyihin minulle on muokkaantunut oma noin tunnin kestävä sarja. Kynttilä palamaan, mukavat lämpimät vaatteet ja levylautaselle mielentilaan sopivaa musiikkia. Valitsen levyn jossa kappaleiden kesto on 3-5 minuuttia. Niihin on hyvä rytmittää venyttely: Biisin pituinen asento. Yleensä tietysti jotain suhteellisen rauhallista mutta olen minä venytellyt Abbankin tahtiin :)

Kokeilen vielä tänään laittaa kuivumaan idätetystä tattarista ja kurpitsasoseesta sekoitettua kräkkeriä. Se viimeksi tekemäni vehnäryyni-kurpitsa-leipä oli niin hyvää että haluan testata josko kurpitsa toimii yhtä hyvin tattarin kanssa. Pakastimessa minulla on tietysti myös niitä lanttu- ja porkkanasoseita. Haenkin samantien sulamaan ja laitan huomenissa niistäkin leipää lauteille :)




Anette lupasi tasoitella hiusteni latvat.

Kunhan ensin on trimmattu sääret :)

Ja saunan jälkeen ihana Collin kosteuttava merilevänaamio. Nämäkin löysin huutiksesta hintaan 30e /12 kpl ammattikäytön naamiota. Äitiyslomalle jäävä kosmetologi kirjoitti vielä mukaan selkeät käyttöohjeet. Kiitos :)

Tilanne tänään: Tomaatteja siis luvassa ensi kesänä :)

Ja tässä vielä noin vuorokauden itäneet tattarit jotka pääsevät lauteille heti minun ja Aneten jälkeen :)


Huomasitteko muuten eilen Satuhäät-tarinassa varvulla ruokien bioenergiatasoja mittailevan sulhasen. Mielenkiintoinen aihe johon jonkinverran olen itsekin Esko Jalkasen kirjoja lueskelleena perehtynyt. Näytti niin koukuttavalta jutulta että viimeistään kesällä kyllä otan asiakseni sitä hiukan enempikin opiskella. Mukavaa iltaa teille kaikille :)

8 kommenttia:

  1. Pakko kysyä, että eikö Anette olekaan ex-miniäsi? Olen ymmärtänyt Aneten blogista, ettei hän enää seurustele poikasi kanssa...

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, ovatko nuoret palanneet takaisin yhteen? Olivat komea pariskunta :) Voi varmasti anoppi olla ylpeä miniästään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anette on minulle tosi läheinen. Voin sanoa että ihan yhtä rakas kuin omat tyttäret :)

      Poista
  3. Apua - vähänkös olet notkea! Mä en juurikaan venyttele - yliojentuva kun olen. Mutta kun jumppaan, niin musa on rockia tai heviä;)
    Mukavaa viikkoa sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävän hyvin keho muistaa vaikka edellisestä kunnon venyttelystä on ainakin puoli vuotta... Kyllä spagaatti vielä irtoaa mutta jokunen temppu saa jo luvan jäädä nuoremmille :)

      Poista
  4. Wau, tuohon pitää pyrkiä : D!

    VastaaPoista
  5. Olet kyllä todella notkea! Itse olen aina ollut tosi kankea :) Ehkä joskus pitäisi venytellä, se voisi hiukan auttaa asiaa...

    VastaaPoista